متخصص تنظیم قراردادها

میخواهیم در این مطلب به لزوم استفاده از متخصص تنظیم قراردادها بپردازیم .

به دلیل توسعه و گسترش دامنه علوم و در پی آن علم حقوق، نگاه تخصصی داشتن به امور حقوقی در همه حوزه ها از جمله در حوزه قراردادهای صنعتی، تجاری، عمرانی و به ویژه قراردادهایی خاص و مدرن اهمیت دارد و ضروری است.

گزاف نمی باشد که به صراحت بگوئیم مذاکره، تدوین و تنظیم قرارداد، خصوصاً قراردادهای نو و مدرن، کار هر کسی نمی باشد. نباید برای مذاکره، تدوین، تنظیم و نوشتن متن قرارداد از غیر متخصصین استفاده شود.

بی گمان حتی حقوق دان های غیرمتخصص در امر قرارداد نویسی نیز نمی توانند و نخواهند توانست که همه نکات ظریف یک قرارداد مدرن و تخصصی را ببیند و مورد توجه قرار دهند.

به گفته ی وکیل قراردادها ی موسسه دادپویان حامی ، متخصصان فنی و صنعتی هم که صرفآً از بخش های فنی و صنعتی قرارداد اطلاع دارند، نمی توانند قرارداد نویس به شمار آیند، از اینرو نبایست اجازه داد چنین قراردادهای پر پیچ و خمی را آن ها تدوین نمایند چیزی که در عمل در حوزه صنعت کشور ما فراوان اتفاق می افتد.

روشن است به صرف دیدن، نوشتن و یا اجرا کردن چند قرارداد کسی چه حقوقدان باشد چه مهندس و چه متخصص صنعتی نمی تواند خود را متخصص امر قرارداد نویسی به حساب آورد.

شروط تنظیم قرارداد توسط وکیل قراردادها
برای نوشتن قرارداد، حداقل چهار شرط همزمان می بایست وجود داشته باشد:

کسی که حقوق بداند.
حقوقدانی که بر حقوق قراردادها تسلط دارد.
حقوقدان مسلط بر حقوق قراردادها که فن نگارش بداند.
حقوقدان مسلط ماهری که بر حوزه موضوعی و مصداقی قرارداد شناخت داشته باشد
توضیح آنکه علوم با به کارگیری آن ها در عمل تکمیل می گردد. علی الاصول هر حقوق خوانی را نمی توان بدون سابقه عملی حقوق دان نامید.

و مهم آنکه حقوق زیر شاخه های فراوانی دارد و باید به صورت تخصصی به این زیر شاخه ها پرداخته شود. حقوقدانی که در حوزه قراردادها کار نکرده است نمی بایست و نباید در امر قرارداد نویسی دخالت کند و مهمتر از آن کسی که فن نگارش نمی داند و از این نعمت الهی بی بهره است حتی اگر دو ویژگی قبل را داشته باشد نمی تواند قرارداد خوبی تنظیم کند.

نهایتاً از آنجا که حوزه موضوعی قرارداد و امور پیرامونی آن در تنظیم متن و محتوای شروط و تمهیدات آن، قرارداد بی گانه باشد هم نمی شود انتظار نوشتن قراردادها جامع و مانع داشت. در واقع نوشتن قراردادی جامع و مانع بدون داشتن شناخت و آگاهی از صنعت و پژوهش های صنعتی و بدون داشتن شناخت از حقوق با وجود سه شرط دیگر نیز امری ناشدنی است.

از این رو برای نوشتن قراردادهای با موضوعات صنعتی و مدرن و جدید، اگر بخواهیم بی نقص و ایراد و اثر بخش و کارآمد باشد و موجبات دلواپسی نباشد ناگزیر باید از نویسندگانی استفاده کرد که از هر ۴ شرط مورد نیاز را به طور همزمان برخوردار باشد.

تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی در موسسه حقوقی بین المللی وندا
موسسه حقوقی بین المللی وندا بر اساس سال ها تجربه و سابقه با بهره مندی از دانش و تخصص و تجربیات مدیران و وکلای زبده و حقوقدانان متخصص در امور تنظیم و بازبینی قراردادهای تخصصی داخلی و بین المللی در بخش های صنعتی ، عمرانی ، پیمانکاری ، تجاری و بازرگانی ، خدماتی و غیره در حوزه های داخلی و بین المللی و دارای نمایندگی در ایران و اشخاص حقیقی ، به صورت تخصصی ، آماده ارائه مشاوره حقوقی و تنظیم قرارداد به شما عزیزان می باشد .

با اخذ مشاوره حقوقی از وکیل متخصص قراردادهای موسسه حقوقی بین المللی وندا می توانید آسوده خاطر باشید که اگر طرف مقابل قرارداد به تعهدات خود عمل نکرد،حقوق قانونی شما در قرارداد حفظ شده و می توانید از طریق مراجع قانونی احقاق حق بنماید

وظیفه ی اصلی وکلای قراردادی موسسه حقوقی بین المللی وندا به حداکثر رساندن منافع شما در قراردادهایی است که منعقد می کنید.

در صورت تمایل وکیل قرارداد این موسسه آمادگی دارد که شما را در مذاکرات پیش قراردادی همراهی کرده و با تهیه پیش نویس قرارداد در سطوح داخلی و بین المللی از حقوق قانونی شما دفاع نماید.

عدم تنظیم درست اسناد و قراردادها در تعاملات اقتصادی و بازرگانی توسط وکیل قرارداد مجرب از دلایل افزایش تعداد دعاوی در مراجع قضایی است بهتر است به این نکته توجه داشته باشیم که تنظیم قرارداد یک امر کاملاً تخصصی است و هر وکیل و حقوقدانی الزاماً نمی تواند قرارداد نویس باشد.

وکلا و  متخصص تنظیم قراردادها در موسسه حقوقی بین المللی وندا با پیش بینی موارد اختلاف انگیز،شبهات و ابهامات حقوقی و تجاری دو طرف قرارداد،با در نظر گرفتن قوانین داخلی و معاهدات بین المللی راه حل مناسب را پیدا کرده و اقدام به تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی می نماید.

مزیت های تنظیم قرارداد های داخلی و بین المللی توسط متخصص تنظیم قراردادها در موسسه حقوقی بین المللی وندا
تجربه و سابقه طولانی در تنظیم انواع قراردادهای تخصصی
تنظیم قرارداد بر اساس کارگروهی از وکلای متخصص و حقوقدانان در موضوعات تخصصی
ارائه مشاوره حقوقی در خصوص بهترین قالب قراردادی ، ضمانت اجرا ها ، قوانین حاکم و دادگاه صالح
ارائه مشاوره و پذیرش وکالت و انجام کلیه مراحل پیش قراردادی ، انعقاد ، استمرار ، ختم قراردادها
ارائه مشاوره حقوقی در خصوص چگونگی پرداخت ( ارز قیمت و تعدیل ) و جرائم دیرکرد
ارائه مشاوره حقوقی در خصوص شرایط توافقات قبلی ،تغییرات و بطلان
ارائه مشاوره حقوقی در خصوص شرط عدم رقابت، محرمانگی و خدمات پشتیبانی
ارائه مشاوره حقوقی پیرامون تضمین های قراردادی، امکان تعدیل ، تعیین نوع و نحوه ی اجرای آن
تفسیر قرارداد های بین المللی با ملاحظه عرف و رویه های خاص تجاری و حرفه ای و تعیین قانون حاکم در قراردادهای بین المللی و مهارت در شناسایی حقوق طرفین قرارداد

متخصص تنظیم قراردادها

مطالب مرتبط

نمونه دادخواست تامین دلیل

نمونه دادخواست تامین دلیل

در این پست نمونه دادخواست تامین دلیل برای موارد مختلف را قرار خواهیم داد . ابتدا ببینیم دادخواست تامین دلیل چیست ؟   دادخواست تامین دلیل چیست ؟ دادخواستی که برای حفظ دلایل و مدارکی

قانون بودجه سال ۱۴۰۳

قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور

قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را به صورت فایل pdf و کامل قرار داده ایم که می توانید دانلود نمایید . برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید : در این فایل  سقف منابع

دکتر ناصر کاتوزیان

زندگینامه دکتر ناصر کاتوزیان

افراد زیادی در طول تاریخ وجود دارند که توانسته اند به دستاوردهای مهمی دست یابند و در زندگی خود و دیگران تاثیر بسزایی بگذارند و نام خود را در آینده زنده نگه دارند. رشته های

موارد حقوقی اهدای جنین

موارد حقوقی اهدای جنین

با پیشرفت علم موارد جدیدی به وجود می آیند که در بسیاری از موارد مسائل حقوقی جدیدی را هم باز می کند . یکی از مسائلی که شای اطلاعات درباره ی ان کم باشد موارد

نفقه اقارب

نفقه اقارب چیست ؟

وقتی صحبت از نفقه می شود شاید بسیاری فقط از نفقه زن و نفقه فرزند اطلاع داشته باشند و زیاد در مورد نفقه اقارب نمی دانند و می خواهیم در این مطلب به این موضوع

برچسب ها

ارتباط با